Producenci
Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
Regulamin

Informacje ogólne

  1. www.winostyl.pl to sklep internetowy prowadzony przez firmę:
    HUP Przemysław Łabiak z siedzibą w Gliwicach ul. Ksawerego Dunikowskiego 13/22, NIP 6312560918, REGON 363209500, tel. +48 509103857 oraz +48 793850059
  2. Najwyższa jakość win w naszym sklepie wynika z faktu, że pochodzą od winiarzy których osobiście znamy i weryfikujemy.
  3. Wszystkie podane ceny wyrażone są w złotych polskich i zawierają podatek VAT.
  4. Informacje na stronie internetowej sklepu winostyl.pl nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego. Klient składając zamówienie za pomocą mechanizmów dostępnych na internetowych stronach sklepu winostyl.pl, składa ofertę kupna określonego produktu na warunkach podanych w opisie produktu.
  5. W przypadku wybrania przez Klienta opcji dostawy Towaru wydanie Towaru Klientowi następuje w momencie wydania przez Sprzedawcę zamówionych Towarów firmie kurierskiej. Przy czym zaznaczając w treści zamówienia opcję dostawy Towaru za pośrednictwem firmy kurierskiej Klient oświadcza, że upoważnia kuriera do odbioru Towaru w jego imieniu.
  6. Zgodnie z wymaganiami ustawowymi w Polsce, zakupów w sklepie może dokonać jedynie osoba, która ukończyła 18-ty rok życia i dlatego w formularzu rejestracyjnym należy podać fakt o ukończeniu 18-tego roku życia.
  7. Sprzedawca zastrzega, iż osobom nietrzeźwym lub niepełnoletnim zamówione napoje alkoholowe nie zostaną wydane przez kuriera. W przypadku zaistnienia powyższego zdarzenia, Sprzedawca złoży w terminie 3 dni, od dnia stwierdzenia tych okoliczności, oświadczenie o odstąpieniu od umowy i zwróci Klientowi wpłacone środki pieniężne, potrącone o koszty dostawy. Kurier uprawniony jest do sprawdzenia pełnoletności osoby odbierającej Towar.

Zamówienie towaru

  1. Zamówić towar można:
    1. przez stronę www wybierając kolejne towary w sklepie i wypełniając formularz rejestracyjny na stronie internetowej
    2. osobiście w naszym sklepie w Zabrzu przy ulicy Boboli 1
  2. Każdy zakup dokumentowany jest fakturą VAT lub paragonem fiskalnym.
  3. Nasza firma zobowiązuje się do ochrony danych osobowych zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. "O ochronie danych osobowych". Zgodnie z tą ustawą Klienci naszego sklepu mają prawo do wglądu w swoje dane, do ich poprawiania oraz wniesienia żądania o zaprzestaniu ich wykorzystywania do celów związanych z realizacją zamówienia.
  4. Firma HUP odpowiada za wady produktu na podstawie obowiązujących przepisów prawa. W przypadku sprzedaży niebędącej sprzedażą konsumencką, wyłącza się przepisy o rękojmi  zawarte w Kodeksie Cywilnym.
  5. Reklamację należy złożyć w formie elektronicznej na adres : kontakt@winostyl.pl , reklamację rozpatrujemy do 14 dni.

Potwierdzenie zamówienia

  1. Po złożeniu zamówienia zostanie przesłana na adres e-mail klienta automatyczna informacja o złożeniu zamówienia. Po sprawdzeniu stanu magazynu sklep Winostyl wysyła do zamawiającego informację o przyjęciu zamówienia takie jak: wybrane pozycje, adres dostawy, wartość towaru po ewentualnych korektach; z prośbą o jego sprawdzenie i potwierdzenie. Do momentu otrzymania potwierdzenia realizacja zamówienia jest wstrzymana.
  2. Sprzedawca może również starać się uzyskać potwierdzenie drogą telefoniczną i zastrzega sobie prawo odmowy realizacji takiego zamówienia, którego nie udało się potwierdzić.
  3. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do odmowy realizacji zamówień zawierających niekompletne dane zamawiającego.

Płatność

  1. Przelew bankowy - prosimy o dokonanie przelewu kwoty podanej w potwierdzeniu (wartości zamówienia wraz z ewentualnymi kosztami przesyłki) na rachunek bankowy
    Bank Śląski ING
    82 1050 1298 1000 0090 6158 8894
    w nieprzekraczalnym terminie 5 dni od złożenia zamówienia. Realizacja zamówienia nastąpi niezwłocznie po wpływie należności na nasze konto. W przypadku niemożności zrealizowania przez nas zamówienia z powodu aktualnych braków magazynowych lub innych przyczyn zawinionych przez sprzedawcę, wpłacona kwota będzie odesłana bez potrąceń w terminie najkrótszym z możliwych.
  2. System elektronicznych płatności on-line - system umożliwiający szybkie, bezpieczne i wygodne dokonywanie płatności online obsługiwany przez Shoper Płatności Online. Oferowane rozwiązanie płatnicze dostępne:jest dla firm, jak też osób prywatnych posiadających rachunek bankowy, kartę kredytową lub debetową, aktualny adres e-mail i dostęp do Internetu poprzez komputer, laptop lub urządzenie mobilne. Po złożeniu zamówienia w sklepie, Klient zostanie przekierowany na stronę Shper Płatności Online w celu dokonania płatności. Cały proces autoryzacji dokonuje firma Shoper. Dane dotyczące karty płatniczej nie są przekazywane do sklepu. Ze względów bezpieczeństwa, każda transakcja płatności elektronicznej jest weryfikowana przez operatora, a termin tej weryfikacji nie jest zależny od sklepu. Zamówienie jest realizowane i wysyłane z chwilą potwierdzonej przez operatora realizacji płatności.
  3. Podmiotem świadczącym obsługę płatności online jest Blue Media S.A.
  4. Płatności można realizować za pomocą następujących kart płatniczych: Visa, Visa Electron, MasterCard, Master Card Electronic, Maestro. W przypadku wystąpienia konieczności zwrotu środków za transakcję dokonaną przez klienta kartą płatniczą sprzedający dokonana zwrotu na rachunek bankowy przypisany do karty płatniczej Zamawiającego.

Płatności Shoper

Przesyłka

  1. Przy zakupie o wartości do 250 PLN – koszty przesyłki wynoszą 15,00 PLN.
  2. Przy zakupie o wartości równej lub większej od 250 PLN – koszty przesyłki ponosi Dostawca.
  3. Przesyłkę odebrać może jedynie zamawiający lub inna osoba, która ukończyła 18 rok życia.
  4. Kurier dostarczający przesyłkę obowiązek sprawdzić, czy osoba odbierająca przesyłkę ukończyła 18 rok życia. Gdy warunek ten nie zostanie spełniony lub osoba odbierająca jest nie trzeźwa kurier odmówi wydania przesyłki.

Czas realizacji

  1. Standardowo czas realizacji potwierdzonego i zapłaconego zamówienia wynosi od 2-3 dni robocze.
  2. W przypadku braku zamówionego towaru w magazynie czas ten może się wydłużyć. Klient jest informowany o tym fakcie pocztą elektroniczną lub telefonicznie.

Zwroty

  1. Zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w terminie 14 dni od otrzymania zamówionego produktu, po wypełnieniu formularza będącego załącznikiem do niniejszego regulaminu, konsument ma prawo jego zwrotu bez podania przyczyn, z zastrzeżeniem, że nie podlegają zwrotowi świadczenia i produkty, od nabycia których, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, nie można odstąpić. Nie można odstąpić od umowy, w których przedmiotem świadczenia będą rzeczy dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, których po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostanie otwarte po dostarczeniu.
  2. Szczegóły procedury zwrotu towaru znajdują się w pouczeniu będącym załącznikiem do niniejszego regulaminu.
  3. Koszty odesłania towaru do sklepu Winostyl w Zabrzu ponosi Klient.
  4. Formularz zwrotu.

Reklamacje

  1. W obecności kuriera, przed odebraniem przesyłki należy upewnić się czy opakowanie nie uległo uszkodzeniu w transporcie . W przypadku stwiedzenia uszkodzenia przesyłki , należy spisać z kurierem odpowiedni protokół, zatrzymać jego kopię i skontaktować się ze sprzedawcą pod nr tel +48 509103857.
  2. W przypadku uwzględnienia reklamacji produkt zostanie wymieniony na pełnowartościowy, a jeśli będzie to już niemożliwe , reklamującemu zostanie zaoferowana redukcja ceny, inny produkt lub zwrot pieniędzy.
  3. Adres wysyłki reklamowanego towaru:
    Sklep Winostyl ,
    41-800 Zabrze
    ul.Boboli 1.
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl